Je s Vašou zásielkou niečo v neporiadku? Postupujte prosím podľa bodov nižšie.

Napíšte email na adresu info@ezshop.cz, ktorý obsahuje:

  1. predmet emailu: REKLAMÁCIA - XXXXXXXX (miesto X doplňte číslo svojej objednávky)
  2. sprievodný list s popisom závady
  3. fotky produktu, ak je poškodený
  4. kópiou nákupného dokladu
  5. vašu spätnú adresu
  6. číslo vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí

Tovar nezasielajte ihneď späť, počkajte na našu odpoveď. Reklamáciu nie je možné riešiť telefonicky.

V prípade, že posielate tovar späť, pošlite ho bez dobierky. Platba Vám bude následne vrátená na účet. Zásielky s dobierkou nebudú prijaté.

VRÁTENIE TOVARU

Zakúpili ste výrobok na www.ezshop.sk? Môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Ak chcete tovar vrátiť, postupujte podľa týchto bodov. Je to veľmi jednoduché a nie je potrebné vypĺňať žiadne papiere.

1. Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť plnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť k vrátenie tiež všetko príslušenstvo a doklady (záručný list, návod, popr. Darček, ktorý bol súčasťou tovaru)

2. Na lístok napíšte meno a priezvisko, číslo objednávky a číslo bankového účtu pre vrátenie platby.

3. Lístok vložte do škatule s tovarom a starostlivo ju zabaľte.

4. Balíček zašlite na adresu: Ezshop.cz, Opavská 467, 747 18 Píšť (Balíček neposielajte na dobierku)

5. Peniaze za tovar vám budú vrátené do 14 dní.