Reklamácie a vrátenie tovaru
Je s Vašou zásielkou niečo v neporiadku? Postupujte prosím podľa bodov nižšie.
Napíšte email na adresu info@ezshop.cz, ktorý obsahuje:
- predmet emailu: REKLAMÁCIA - XXXXXXXX (miesto X doplňte číslo svojej objednávky)
- sprievodný list s popisom závady
- fotky produktu, ak je poškodený
- kópiou nákupného dokladu
- vašu spätnú adresu
- číslo vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí
Tovar nezasielajte ihneď späť, počkajte na našu odpoveď. Reklamáciu nie je možné riešiť telefonicky.
V prípade, že posielate tovar späť, pošlite ho bez dobierky. Platba Vám bude následne vrátená na účet. Zásielky s dobierkou nebudú prijaté.
VRÁTENIE TOVARU
Zakúpili ste výrobok na www.ezshop.sk? Môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Ak chcete tovar vrátiť, postupujte podľa týchto bodov. Je to veľmi jednoduché a nie je potrebné vypĺňať žiadne papiere.
1. Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť plnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť k vrátenie tiež všetko príslušenstvo a doklady (záručný list, návod, popr. Darček, ktorý bol súčasťou tovaru)
2. Na lístok napíšte meno a priezvisko a číslo objednávky.
3. Lístok vložte do škatule s tovarom a starostlivo ju zabaľte.
4. Balíček zašlite na adresu: Ezshop.cz, Opavská 954, 747 21 Kravaře (Balíček neposielajte na dobierku)
5. Pošlite na mail info@ezshop.cz meno a priezvisko, číslo objednávky, dátum odoslania zásielky a číslo bankového účtu pre vrátenie platby.
6. Peniaze za tovar vám budú vrátené do 14 dní.