Je s Vašou zásielkou niečo v neporiadku? Postupujte prosím podľa bodov nižšie.

Napíšte email na adresu info@ezshop.cz, ktorý obsahuje:

  1. predmet emailu: REKLAMÁCIA - XXXXXXXX (miesto X doplňte číslo svojej objednávky)
  2. sprievodný list s popisom závady
  3. fotky produktu, ak je poškodený
  4. kópiou nákupného dokladu
  5. vašu spätnú adresu
  6. číslo vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí

Tovar nezasielajte ihneď späť, počkajte na našu odpoveď.

Reklamáciu nie je možné riešiť telefonicky.

V prípade, že posielate tovar späť, pošlite ho bez dobierky. Platba Vám bude následne vrátená na účet. Zásielky s dobierkou nebudú prijaté.

Zákaznícka podpora

Naša zákaznícka podpora je Vám plne k dispozícii. Všetko riešime rýchlo a s úsmevom :-)